domingo, 26 de octubre de 2014

ALCOY - Crespo Colomer parla d’honor i responsabilitat

Redacción Viernes, 24 de octubre de 2014 FESTES Crespo Colomer parla d’honor i responsabilitat No sap quina foto elegirà PER posar al cartell. José Crespo Colomer ha parlat amb pagina66.com al poc de rebre la notícia per PART de l’alcalde Toni Francés de ser l’elegit per fer el cartell de Festes de Moros i Cristians per al 2015. Un instant de l'entrevista de Crespo Colomer a pagina66.COM l'any passat Amb la seua simpatia i sinceritat habituals, als seus 82 anys però amb un esperit juvenil, fresc i clar en la conversació, ens ha comentat que “quan he escoltat a l’alcalde he tingut un sentiment d’honor i al mateix temps de responsabilitat. Vaig a tractar d’elegir una foto que m’agrade a mi i amb la que no em caiguen molts ‘palos’ que segur que em cauran”, bromeja. “No conec cap cartell fins ara que haja agradat a tots, això és impossible, però tractaré de que agrade a la major quantitat d’alcoians possible”. Crespo Colomer torna a fer gala de la seua sinceritat al dir que “no sé quina foto posaré. No més dir-te que com sóc prou meticulós vaig contar un miler d’imatges sols presentades a concursos de l’Associació de Sant Jordi al llarg de quasi tres dècades”. Però tampoc oculta les seus preferències, “vaig a veure si sóc prou valent com PER a optar per una foto en blanc i negre. No ho sé. He fet moltes diapositives i fotos en color, per suposat, i he guanyat molts premis, però jo com em trobe realment còmode és amb el blanc i negre”. Altre aspecte important és quin acte seria el que estaria al cartell, “les Entrades donen unes imatges molt potents, està clar, amb la llum del matí els Cristians encara crec que tenen més força, però per mi l’Alardo sempre m’ha donat imatges per mi fantàstiques, amb contrallums molt forts en especial en blanc i negre”. Tot i això Crespo Colomer té clar que “són les primeres idees que em venen al cap però vull pensar-ho molt bé. No descarte res, vaig a pegar-li moltes voltes. Tinc molt on triar”. Una vegada triada eixa fotografia, Crespo Colomer comptarà amb l’ajuda de la seua filla, Rosanna Crespo, una il•lustradora amb prestigi que va guanyar el concurs per fer el cartell de Festes, “ella m’ajudarà a tractar la foto i el disseny gràfic i la retolació”. Rosanna forma PART d'un tàndem que porta per nom 'Cresol', amb ella mateixa i Quique SOLER. Crespo Colomer vol recordar que més enllà de les fotos de Festes, que han sigut la seua passió, ha tingut darrere moltes fotografies d’altres temàtiques i molts premis a Alcoi i a fora d’Alcoi. (NOTICIA Y FOTO PUBLICADA POR PAGINA66.COM)

No hay comentarios:

Publicar un comentario